Current time: 28-Mar-24, 17:28 Hello There, Guest! (LoginRegister)
Cheat is updated and works with newest update 21. March.
looking for menalix!
10-May-18, 22:51
i tried to pm you, but seems like i dont have the rights because too low post chinese

worked fine when i had sub :C

but understand able!

- can you make me able to pm you? gotta purchase it, and got a friends aswell Smile

- can sum1 pm him please! ty!
10-May-18, 23:36
I don't understand you, what is your problem, you are welcome to write here.
I don't allow regular people to pm me, as it will make me get spammed with requests.
11-May-18, 09:54
We had some people abuse this and they would spam all members with adds, so we've just kept it that non paying users can't pm unless they have some messages wrote like many other forums do (for a reason).

You can write in payment issues if you want to talk with Menalix, this forum is only between you and staff
11-May-18, 17:33
Jeg skal købe programmet endnu en gang i 90 dage, og har en kammerat der vil købe den i 30 dage også... Det er mig danskeren der spurgte om pubg programmer!

- men tænkte på om i har et konto nr eller mobilepay man kan betale igennem? eller skal det være paypal?

prøvede og pme dig men den gav mig sku ik lov chinese
11-May-18, 18:48
If you want to buy hexui, just do it the normal way like everyone else. Smile
11-May-18, 19:54
Det har vi, men vi tager desværre ikke payments den vej igennem. Betalingen bliver ikke automatisk håndteret så, det kræver vi selv laver din sub manuelt i vores database system, udsteder faktura manuelt, checker for betalingen manuelt, og vi bliver også nød til at opkræve din fulde addresse til fakturaen.
Derfor bliver jeg desværre nød til at afvise.
Men tak for forespørgslen, kunne være vi skulle overveje at få en dansk betalings gateway som mobilepay.
11-May-18, 20:35
kunne være fedt chinese men ja okay, det der ik noget at gøre ved vense.... jeg snakker med ham, så må han oprette en paypaol account, sværre er det ik chinese ps, har mistet en accoung 1.5 månede efter uden spilleri lol, og har ik brugt andet chinese men det nok overwatch og måden jeg har spillet på haha xD
risikoen er der jo Big Grin

men tak for svarende Smile


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)